W3vina.COM Free Wordpress Themes Joomla Templates Best Wordpress Themes Premium Wordpress Themes Top Best Wordpress Themes 2012

Informatii Pentru Utilizator

În aceasta sectiune veti gasi informatii referitoare la garantiile acordate de firma TITANIUM, procedurile de reclamatii recomandate, precum si la modul de executare a comenzilor si la modalitatea de plata. În cazul în care aveti întrebari sau neclaritati va rugam sa ne contactati.

ALEGEREA TROLIULUI

Autovehiculele folosite în mod regulat pentru off-road trebuie echipate obligatoriu cu troliu. Având în vedere tipul de transmisie al troliului, acestea pot fi clasificate în: eletrice, hidraulice si mecanice. Exista si trolii manuale, însa au utilizare limitata.

Exista o metoda simpla de alegere individuala a troliului pentru masina proprie: masa maxima admisa a autovehicului propriu X 1, 5 – 2 obtinem valoarea optima a fortei troliului în kilograme.

Troliile sunt de regula necesare la o încarcare completa a vehiculului sau când mergem pe teren accidentat, de aceea pentru marirea fortei autovehiculului se recomanda folosirea de blocuri de scripeti.

Pentru utilizarea în scop neprofesional, de catre amatori, va recomandam troliul electric – simplu de montat.

EXPLOATARE

În scopul exploat?rii corecte a troliului trebuie sa retineti:

  1. Cablul trebuie sa fie mereu înfasurat egal pe tambur. Dupa fiecare utilizare a troliului trebuie asezat din nou cablul pe tambur. În cazul cablului inegal înfasurat si care se întinde pe tambur, cel mai probabil va avea loc strângerea cablului între bobine si cu siguranta deteriorarea si strivirea cablului.
  2. În timpul întinderilor multiple la intervale scurte de timp trebuie verificat daca motorul troliului nu este prea fierbinte. În acest caz trebuie lasat troliul pâna la racirea motorului.
  3. Trebuie folosita întodeauna cureaua pentru protectia copacului daca aceasta trebuie sa fie punctul nostru de prindere. Prinzând cablul troliului direct de copac veti duce la deteriorarea acestuia.
  4. Este bine sa încercati de câteva ori sa folositi troliul „pe uscat”, precum si pe un teren nepretentios, unde facem cunostinta “liniatit” cu utilajul.
  5. Trebuie retinut ca troliul este un dispozitiv supus unor sarcini mari si în plus functioneaza adesea în conditii grele precum apa, noroi, nisip, de aceea este foarte importanta întretinerea corecta a acestuia.

Un troliu corect întretinut poate functiona ani de zile si nu va va dezamagi niciodata când va fi nevoie sa îl folositi.

SIGURANTA

În scopul sigurantei depline în timpul montajului troliului se recomanda utilizarea unui atelier profesional.

Întotdeauna montam pe cablul „+” comutatorul care în caz de probleme va întrerupe alimentarea cu curent a troliului.

La utilizarea troliului trebuie sa folositi manusi de lucru. Este necesara de asemenea utilizarea blocurilor de scripeti si a penelor de fixare sub roti.

În timpul exploatarii troliului cu cablu din otel trebuie sa va asigurati împotriva efectului unei eventuale fisurari a cablului sau al ruperii punctului de fixare.

Înainte de pornirea troliului trebuie sa aveti grija ca nimeni sa nu se afle în aria sa de actionare, sa deschideti masca vehiculului (protectie împotriva fisurarii geamului în cazul ruperii cablului) si sa îndepartati cât mai mult de cablul tensionat. Suspendati pe mijlocul cablului amortizatorul, care în cazul fisurarii va directiona cablul în jos.

UNGEREA SI INTRETINEREA

Dupa fiecare raid, iesire în teren, se recomanda o revizie care trebuie sa cuprinda:

  1. schimbul de lubrifiant al transmisiei planetarei, daca aceasta prezinta urme de contact cu apa sau o data la doi ani (lubrifiant pentru transmisie rezistent la apa sau ex. lubrifiant pe baza de litiu),
  2. controlul uzarii periilor motorului di a rulmentilor acestuia,
  3. controlul si eventualul schimb al cilindrului de frâna si al inelelor-O.
  4. verificarea, curatarea si strângerea tuturor contactelor electrice ale troliului (în caseta cu relee si în motor si la clemele acumulatorului)
  5. întretinerea cablului troliului atâta timp cât acesta nu trebuie înlocuit (cablul îl schimbam mult mai des decât revizia troliului),
  6. controlul, ungerea si eventualul schimb al lagarului tamburului troliului,

Dispozitivul nu trebuie etanseizat aditional ex. cu silicon. În astfel de cazuri în timpul umezirii troliului cel mai adesea se retine apa în dispozitiv (motor, transmisie, frâna).

SCHEME

Salveaza schemele Titanium Winch în PDF

Conectarea telecomenzii cu cablu
PDF, 403kB
Conectarea telecomenzii wireless
PDF, 403kB
schema 3
PDF, 402kB
Conectarea releului 200A
PDF, 403kB
Conectarea releului 450A
PDF, 403kB
Conectarea unui motor pe termen scurt
PDF, 402kB


PIESE SERVICE

 

PIESE_SERVICE